Enda tutvustamine ja õpimapi kokkuvõte

02/20/2018

Oleme jõudnud oma karjääriõpetusega järgmise etapini- töövarjupäevani. Selleks, et minna töövarjuks, on vaja eelnevalt leppida inimesega/asutusega aeg kokku. Lisan teile mõned abistavad punktid, kuidas ennast tutvustada.

  1. Kes ma olen?
  2. Kus kohast ma helistan?
  3. Miks ma helistan?
  4. Aeg(Kas oleks võimalik tulla töövarjuks sellel kuupäeval ja ka päeva pikkuses)
  5. Tänamine

N: Tere! Minu nimi on Kaisi Õispuu ja olen Kärla Põhikooli 9.klassi õpilane. Kooli poolt on meile pakutud hea võimalus minna töövarjuks erinevate ametite peale ja mina sooviksin tulla teie asutusse sekretäri ametiga tutvuma. Kuna kooli poolt on paika pandud kuupäevaks 5.märts, kas Teil oleks võimalus mind vastu võtta sellel päeval? Maksimaalne aeg oleks 5 tundi.

Loodan, et leiate võimaluse mind vastu võtta.

Parimate soovidega

Kaisi Õispuu

Kokkuvõtte õpimappi


Lisan siia punktid, millele saate toetuda õpimappi koostades.

1. Ettevõtte nimi, ameti nimi, aadress

2. Ameti valiku põhjendus?

3. Töö iseloom: konkreetsed tööülesanded? Millised on kohustused ja vastutus?

4. Töötingimused: tööaeg, töökeskkond

5. Eeldused: 

  • vajalikud isikuomadused
  • vajalikud oskused ja teadmised
  • vajalik haridus. Millises koolis saab töötamiseks vajalikku eriala õppida?

6. Kas avastasid enda jaoks midagi, mis sulle selles ametis ei meeldi? Palun põhjenda.

7. Mida uut ja huvitavat avastasid selles päevas?

8.Mida oleksid veel tahtnud näha või teada saada?

9.Kokkuvõttev analüüs enda sobivuse kohta sellel ametil? (enda isikuseomadused jne

10. GALERII



Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started